marți, 10 ianuarie 2012

Day 9: How you found out about Blogspot and why you made one?

    Niciodata nu m-as fi gindit c-o sa-mi fac blog, si o sa scriu acolo fel de fel de prostii d'ale mele....

    Inainte citeam multe bloguri(in general doar blogurile vedetelor). Naiva de mine, credeam ca pentru ati face blog tre'sa fii neaparat persoana publica si sa scrii acolo in exclusivitate doar despre viata ta de actrita/cintareata sau mai stiu eu ce... Pina intr-o zi, cind am dat intimplator de blogul unei prietene indepartate. L-am citit din scoarta-n scoarta(avea doar citeve posturi scrise). Si atunci mi-a venit geniala idee sa-mi fac si eu unul, evident pe blogspot.com, pentru ca alt site nu stiam. La inceput scriam/postam niste aberatii, ca acum cind ma uit ma si umfla risul:D

    Blogul mi l-am facut, ca sa pastrez intr-un fel legatura cu limba romana. In liceu am invatat intr-o clasa cu profil uman si imi place sa scriu, sa-mi insir gindurile, trairile si emotiile(pe pagina asta virtuala).
    Aici, din cauza limbei ruse, imi vine din ce in ce mai greu sa-mi expun gindurile corect in romana...
Asa ca, de asta sunt eu aici)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu